03 februari 2012

vier jaar !

het is nu vier jaar geleden dat wij met zijn alle zijn verhuist naar Noorwegen. De tijd is in mijn ogen heel snel gegaan, robin en ik zijn uit huis en ook al ben ik bijna 18 mis ik mamma en pappa vaak. Gelukkig gaan we vaak naar huis! In het begin was ik 13 jaar, bang en verschrikkelijk verlegen. Gelukkig is dag allemaal overgegaan, en ik merk dat het nu stukken beter met mij gaat dan in de grote stad in Nederland. Hier is veel meer rust, ruimte en bergen (ik ben het echt die dit schrijft) Vroegen moest ik er niet aan denken om te wandelen, maar nu vind ik het leuk. Vroegen had ik veel vrienden, nu heb ik echt vrienden. Voor mijn gevoel is de familie veel meer naar elkaar toe gegroeit in het begin van de verhuising, we hadden alleen maar elkaar en konden bijna geen Noors, dan is het toch wel heel fijn om een familie te hebben die je begrijpt en in dezelfde situatie zit. En natuurlijk hadden we nooit die liefe Max gehad als we niet verhuist waren! Ik houd van jullie X
Vrienden zijn belangerijk



pakketjes uit nederland !



2 opmerkingen:

  1. Hallo Lois,
    Wat een mooi stuk heb je geschreven,ja,ja de vier jaar is snel gegaan.En nu zit je in Narvik op kamer haast niet te geloven ik kan me voorstellen dat je thuis mist maar het is dan steeds weer een feest om het weekend naar huis te gaan.Fijn dat je zoveel echte vrienden heb die moet je zeker koesteren en leuke dingen mee doen.Goed te horen dat je geniet van Noorwegen met de rust de ruimte en de bergen en vooral de goede band met elkaar.
    Dikke knuffel Oma Miep.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lois,
    Bedankt voor je leuke stukje, ja 4 jaar gaat snel. Maar ik vind je Nederlands nog goed hoor als je bedenkt dat Noord nu de hoofdtaal is. Ook leuke foto's. Ik pik er soms wel een af en zet hem bij op de computer.
    veel liefs greet

    BeantwoordenVerwijderen